Selasa, 16 Ogos 2011

OFF to Bangi.....

Esok aku terpaksa g bangi,,smata2 kna jaga anak saudara aku Amira Sofea..Dia demam campak...Kakak n abg ipar aku dh tak boleh ambik cuti sebab cuti diaorg dh abis...so aku la yg kena jaga Amira...Maka tergendala la projek2 aku kat kg...cat kerusi, ambil gambr rumah2 n kg aku, buat peta kg n masukkan gambar kawasan kg aku dlm laman web apa entah...

   Hari tu aku ada bual2 tak kosong dengan jiran kakak aku mengenai KPLI n DPLI,,Dia keje kat KPM...Dia cite la mengapa n kenapa KPLI tak dibukak untuk tahun ini,,tahun depan pn kemungkinan xdibukak, kalau ia bukak, hanya sedikit yang dia ambik.,,Setelah dengar apa yang dia ckp..rsanya mcm xda harapan je nk jd cikgu...disebabkan terlalu ramai yang sedang belajar dalam kos pendidikan samada maktab ataupun Universiti2, pengambilan KPLI n DPLI terpaksa dihadkan atau ditiadakan......

   Hari ini aku belajar masak Ikan Siakap 3 rasa,,rupa2nya senang je nk masak ikan tu,,,lepas ni,,blh la aku masak sendiri...senang n simple,,,hehhehehe....

   Ok,,Selamat Berbuka Puasa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan