Jumaat, 18 November 2011

exam...interview.....

Assalamualaikum......hr tu aku g exam PAD....exam snang tp masa yg dia bg ckit je... chapter A,pasal bajet 2012, isu2 semasa bmula tahun 2009 hingga sekarang dan pasal dadah...yg dadah tu susah ckit,,bnyk yg aku xingt....Chapter B,,matematik,,dh la bg masa 40 minit je...xbg guna kalkulator,,,habis tgn dan kaki aku guna,,,nombor yg dia bg pun bjuta2,,,nasib baik 6 soalan je aku tembak,,hehhe,,,Chapter C, kena buat esei,,300  hingga 500 patah perkataan,,,aku tak kira pun brapa patah perkataan aku buat,,xsempat nk kira,,,,Chapter D, kena buat essay dlm BI...susah jgk la nk buat essay ni...dh lama xmenulis panjang2...Ramai jgk yg dpt exam PAD ni termasuklah puan kima...Dia dh keje skrg,,kt CIMB kt KL...bestnya.,,tercapai jgk hasrat dia dpt keje c2...Kwn aku cite,,kalau nk keje bank, kena bnyk2 bsbr,,dia pn kdg2 tertekan sbb terlalu bnyk keje,,kwn aku ddk d bahagian proses pinjaman....Kalau blh keje PAD,dia akan bhenti keje bank...

     Minggu depan nk g KL,,kena hadiri interview kt Damansara Utama...harap2 dpt keje tu...mcm ne tau nk g Damansara Utama,,tnya kak n abg aku,,dia pn xkenal,,,abah aku bg cadangan naik teksi je...bila tgk kt google map, cm jauh je....nampak gayanya,,kena berdikari la,,,susah snang ke,,kena tempuhi jgk....

    p/s..gaji kedua aku dh masuk,,,hehhehe,,,tp dh abis rm400.00....\
   p/s....thank 'bdak melaka n Lati ',,hehhe,,sbb bnyk bg nasihat n jd kwn aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan