Ahad, 18 Mac 2012

GEMS + KIST

      Assalamualikum..........sebelum ni aku malas nk join program GEMS sbb dh tak berminat sgt dgn program2 gni...Last2 member aku call, ckp dia join GEMS kt Setiu...Aku pn join,,harap2 blh timba ilmu n pngetahuan n penglman yg berguna...1st masuk c2,,only 1 language can use at Merang Suria Resort (MSR)...For this program..aku jd CEO pd company aku,,,nama cmpany aku adalah BeautyFit Care...kitaorg jual supplement n services....ahli2 cmpany aku pn semuanya best2...terbaik dr ladang,,,walaupn kdg2 tension jd CEO sbb kena handle ahli cmpany yg dh bergraduated...tp syukur alhamdulillah,,aku berjaya melaksanakannya walaupn tidak menjd the Good Leader..itu suatu kepuasan pd aku sbb sblm ni aku mmg tak suka jd Ketua...Aku tak minat arahkn orang ni n kelemahan aku adalah aku terlalu menjaga ht org...tak sanggup kt nk berkasar2 dgn org tp kdg2 aku kasar jgk...hehehe,,,Dlm cmpany aku terdiri dr pelbagai kepakaran..(pakar sgt ke diaorg )...ada yg belajar kt IOWA Univerct(oversea tu...), UMT, UKM, UM, UTHM, UTM, UITM,UMS, UniMAP, UNIKL, UNITEN...n last skali U-Turn....hahahak,,,Kt c2 pelbagai bnda aku blajar..ttg nk handle syarikat, product launching, Business Writing, Business appresiation, Presentation, BASE,..bnyk la,,,smpai aku sndri tak ingt,,Trainer yg mengajar kitaorg pn best2...Aku slalu je kena tegur...tp xpe,,,kita belajar dr kesilapan...Mmg pengalaman terbaik yg pernah aku rasa ddk cni,,Kalau tensen, kluar dgn member aku..Hanis,Fisha,Aimi n Fatihah(adik)...Lepak kt tganu smpai lwat mlm...Dulu aku tak berminat dgn tganu,,,skrg,,best jgk ddk tganu...ada Bundle Mall kt Teluk Ketapang...murah gler bju bundle...rugi bawa duit ckit...hehehhe...ddk tganu mcm ddk kt kelate... berikut adalah antara gambar aku kt MSR....
AKU, ADIK, PISHA, HANIS N AIMI

MAULIDUR RASUL
SPORT

BUNDLE TAJA
 Bundle Teluk Ketapang punye....hahahha,...
pergi semua supermarket,,last2 bju bundle jgk kitaorg beli...
Hjat dht nk pkai bju dinner math je,,tp badan ku dh berisi gler,,,xsanggp nk tgk..hahahaah.

Gambar bawah bersama Mr O..Best Site Manager in the world...he call me Foreigner CEO..hahahha...
DINNER


Sekarang aku training kt Kolej Islam Sains dan Teknologi...aku ddk di HEA department...maybe aku kena ngajar Diploma Ilmu Falak,,Mengajar xpe...aslkn nota disediakn,hehehhe,,,Thank Khazanah Nasional n GEMS coz give me many experience and especially Mr Omar n BFC....

# tahun ni cukup umur aku 26 tahun,,dh berumur rupanya aku,,kwn2 semua dh keje n khwn,,aku je belum lg,,,Tunggu 3 tahun lg aku khwn kalau ada jodoh dgn sape2,,,insyaALLAH tahun ni aku akan dpt keje tetap,,,Wassalam.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan