Jumaat, 24 Jun 2011

my mum n my sis.............

      Suatu petang,,kt rumah ku...ma n kak aku bertanya,,dh jumpa ke pengganti kima...xkn dk ingt kt org yg dh jd milik org,,aku just jwb..Benda yg lpas xperlu dkenang,,hahhaha,,aku mmg dh lupa trus psl dia tu,,hdup aku hnya ada family aku je...n sssorg,,,huhuuh...tiap2 kali ckp dgn org tu,,pasti dia suruh kirim slm kt my mum...bgusnya bdak tu..maybe dia dh jd hk org kt...my mum tanya,,sape bdak puan tu yg kirim slm..aku just ckp kwn kt UKM...bdak baik,,bjuruh,,hrmat org tua n pndai msak n smuanya lh,,,ma aku pn ckp,,gewe ko,,,aku pn bls balik,,,just kwn mum....

     Hr ni,,msa ddk sapu sampah dkat rumah aku,,my mum tanya plak,,,Ngoh blh dh cr gewe...blajar abis dh,,,lpas ni keje....lamakn xda msa nk cr gewe,,,,aku just ckp kt my mum,,kbykn org skrg dh bpunye...n Ngoh xkn ambk hak org...xelok,,,,
   Di sni aku nk kgsi mengenai jodoh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan